Number of the records: 1
Reklama a propagácia
SYS 0308495 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250506124208.6 100 $a 20250506a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Reklama a propagácia $f Ján Mintál 330 $a Pojem reklamy má viacero definícií, ktorých spoločnou teóriou je využitie reklamy ako procesu šírenia informácií s cieľom zaujať prijímateľa produktu. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam. Základným a samozrejmým cieľom reklamy je upútať príjemcu dostatočne na to, aby si kúpil propagovaný produkt. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0308282 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a Mzdy $e bez chýb, pokút a penále $v Roč. 20, č. 5-6 (2025), s. 71-73 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2025 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0054964 $a Mintál $b Ján $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250506 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1