Number of the records: 1
Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption
SYS 0308653 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250520091318.9 017 70
$a 10.21003/ea.V207-04 $2 DOI 100 $a 20250520a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption $f Zulki Zulkifli Noor 330 $a Digitalizácia je významným faktorom v transformácii tradičných obchodných štruktúr. Cieľom tohto výskumu je vyhodnotiť vplyv digitálneho marketingu a schopností snímania trhu na výkonnosť spoločností v Indonézii. V tomto výskume bol poskytnutý koncepčný rámec založený na hlavných premenných digitálneho marketingu s cieľom vysvetliť implementáciu digitálneho marketingu na kapitálovom trhu pre maklérskych spoločností v Indonézii a faktory ovplyvňujúce jeho skepticizmus. V tejto súvislosti bola vykonaná terénna štúdia prostredníctvom dotazníkov na vzorke 377 generálnych riaditeľov a viceprezidentov maklérskych spoločností. Na určenie spoľahlivosti dotazníka bol použitý Cronbachov alfa koeficient, ktorého hodnoty boli vyššie ako 0,7, čo naznačuje, že dotazník má dobrú spoľahlivosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0307294 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 207, no. 1-2 (2024), pp. 29-33 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2024 541 1-
$a Aplikácia digitálneho marketingu na kapitálovom trhu na základe teórií spotrebiteľského správania a osvojenia technológií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006594 $a transformácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0094381 $a Noor $b Zulki Zulkifli $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250520 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1