Number of the records: 1
Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers
SYS 0308675 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250521101706.0 017 70
$a 10.46286/msi.2025.20.1.1 $2 DOI 100 $a 20250521a2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Co-Creating Sales Management Cur-Ricula with Practitioners – Insights on Competencies for Future Sales Managers $h Part II. $f Karina Burgdorff Porsborg Jensen, Camilla Valbak-Andersen, Lars Funck Kristensen 330 $a Dynamická oblasť predaja prechádza transformáciou, ktorá si vyžaduje diferencovaný prístup k vzdelávaniu v oblasti riadenia predaja. Manažéri predaja sa musia obratne orientovať v prevádzkových a riadiacich výzvach v prostredí poznačenom pokročilými technológiami, vyvíjajúcimi sa generačnými očakávaniami a seizmickými geopolitickými zmenami. Tento výskum využíva metodiku prieskumného workshopu na identifikáciu kľúčových kompetencií požadovaných od budúcich manažérov predaja s cieľom preklenúť priepasť medzi akademickým opodstatnením a relevantnosťou pre priemysel. Prostredníctvom zapojenia 20 odborníkov z odvetvia sa štúdia zaoberá pochopením mnohostrannej úlohy manažérov predaja, ktorí sú často katapultovaní z úspešných pozícií predajcov do manažérskych pozícií bez relevantného vodcovského vzdelania. Zistenia zdôrazňujú potrebu učebných osnov, ktoré zosúlaďujú praktické zručnosti s teoretickými základmi a zároveň uprednostňujú osobnostné vlastnosti, ako je etické správanie a odolnosť. Štúdia pracuje s výzvami, ktoré predstavuje globalizácia, požiadavky na dodržiavanie predpisov a generačná rozmanitosť pracovnej sily, a odhaľuje, že hoci pochopenie trhu a prehľad o zákazníkoch zostávajú životne dôležité, pre vedenie predaja orientovaného na budúcnosť, je rozhodujúce efektívne riadenie zmien vnútorného a vonkajšieho prostredia. Navrhovaný učebný plán, odvodený z poznatkov z workshopov, odráža syntetickú perspektívu prispôsobenú súčasným požiadavkám riadenia predaja s priamymi dôsledkami pre toto odvetvie. Obmedzenia vyplývajúce z veľkosti cieľovej skupiny a geografického rozsahu signalizujú potrebu rozsiahlejšieho výskumu, vrátane rôznych pohľadov zainteresovaných strán, s cieľom obohatiť paradigmu vzdelávania pre začínajúcich vedúcich pracovníkov v oblasti predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0308645 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 20, č. 1 (2025), s. 2-7 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2025 541 1-
$a Spoluvytváranie učebných osnov riadenia predaja s odborníkmi z praxe – poznatky o kompetenciách budúcich manažérov predaja $h Časť II. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005420 $a riadenie predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 700 -1
$3 eu_un_auth*0094391 $a Burgdorff Porsborg Jensen $b Karina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0094392 $a Valbak-Andersen $b Camilla $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0094393 $a Funck Kristensen $b Lars $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250521 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1