- An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual E…
Number of the records: 1  

An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management

  1. Názov An Innovative Pilot Study of Ethnocentrism in the Context of Visual Elements in Marketing Management
    Preklad názvuInovatívna pilotná štúdia etnocentrizmu v kontexte vizuálnych prvkov v marketingovom manažmente
    Autorské údajeMarián Čvirik, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Peter Drábik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. Pp. 823-834. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025 ; Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-96-4115-4
    PoznámkyKEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23. - A-24-102/0025/00. - A-25-102/3020/15. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSingapur
    Heslá spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * generácie * produkty
    AnotáciaČlánok skúma interdisciplinárnu tému: etnocentrizmus a vnímanie farieb. Skúma sa level etnocentrizmu spotrebiteľov v generácii Z a vnímanie a preferencia farieb. Sleduje sa ich vzájomné ovplyvňovanie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00174-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené13.3 MBdostupné po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.