- Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis
Number of the records: 1  

Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis

  1. Title Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis
    TranslationŠpecifiká online marketingu v praxi alternatívnej medicíny
    Author infoManfred Renner, Patrick Gühring, Peter Markovič
    Author Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Gühring Patrick EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. S. 120-147. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5227-1
    NoteVEGA 1/0109/24
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageGerman
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * podnikanie * medicína * konkurencia * pacienti
    AnnotationCieľom tohto článku je demonštrovať špecifiká online marketingu na základe objasnenia východiskovej situácie naturopatickej praxe s prihliadnutím na právnu úpravu so zameraním na definovanie vhodných nástrojov a možností kvalitatívneho hodnotenia efektívnosti. Návrh výskumu je založený na kvalitatívnom prístupe s využitím analýzy a pozorovania dokumentov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00182-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené676.2 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.