Number of the records: 1
Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis
Title Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis Translation Špecifiká online marketingu v praxi alternatívnej medicíny Author info Manfred Renner, Patrick Gühring, Peter Markovič Author Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Gühring Patrick EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. S. 120-147. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5227-1 Note VEGA 1/0109/24 Document kind schedule of articles from year books Language German Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * podnikanie * medicína * konkurencia * pacienti Annotation Cieľom tohto článku je demonštrovať špecifiká online marketingu na základe objasnenia východiskovej situácie naturopatickej praxe s prihliadnutím na právnu úpravu so zameraním na definovanie vhodných nástrojov a možností kvalitatívneho hodnotenia efektívnosti. Návrh výskumu je založený na kvalitatívnom prístupe s využitím analýzy a pozorovania dokumentov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E25 00182-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 676.2 KB available after login article
Number of the records: 1