Number of the records: 1
Na digitál letáky prechádzajú pomaly
Title Na digitál letáky prechádzajú pomaly Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document Tovar & Predaj. Č. 84 (7-8) (2025), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords prostriedky reklamné * podpora predaja * zľavy obchodné * dopyt spotrebiteľský * digitalizácia * aplikácie mobilné Annotation Automatizácia, robotizácia, umelá inteligencia. To sú pojmy, ktoré dnes hýbu biznisovým svetom a neobchádzajú ani takú zdanlivo stabilnú kategóriu, akou sú letáky a letákové akcie. Analýza obrovského množstva dát, z ktorého obchodník potrebuje vybrať, čo bude najbližšie propagovať, je veľmi dôležitou súčasťou lákania spotrebiteľov do predajní. Obchodníci sa totiž zhodujú v tom, že akciové letáky stále zostávajú dôležitým jazýčkom na váhach pri rozhodovaní, do akého obchodu napokon spotrebiteľ vojde. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 84

article
Number of the records: 1