- Na digitál letáky prechádzajú pomaly
Number of the records: 1  

Na digitál letáky prechádzajú pomaly

  1. Title Na digitál letáky prechádzajú pomaly
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 84 (7-8) (2025), s. 38-39. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords prostriedky reklamné * podpora predaja * zľavy obchodné * dopyt spotrebiteľský * digitalizácia * aplikácie mobilné
    AnnotationAutomatizácia, robotizácia, umelá inteligencia. To sú pojmy, ktoré dnes hýbu biznisovým svetom a neobchádzajú ani takú zdanlivo stabilnú kategóriu, akou sú letáky a letákové akcie. Analýza obrovského množstva dát, z ktorého obchodník potrebuje vybrať, čo bude najbližšie propagovať, je veľmi dôležitou súčasťou lákania spotrebiteľov do predajní. Obchodníci sa totiž zhodujú v tom, že akciové letáky stále zostávajú dôležitým jazýčkom na váhach pri rozhodovaní, do akého obchodu napokon spotrebiteľ vojde.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2025: 84

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.