Number of the records: 1
Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry
Title Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry Author info Jozef Čimo Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Praktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 9-10 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 16 - Logika. Teória poznania. Logická metodológia Keywords logistika * diagramy * sklady * mechanizácia * automatizácia * Nemecko * Francúzsko * Rakúsko Annotation Obehové procesy priemyselne vyspelých štátov, bezstratová doprava tovarov a obeh tovaru podľa zásad logistiky. Sklad ako uzol v logistickej sieti. Okruh činností skladu pre zabezpečenie odberateľskej stálosti. Skúsenosti fungovania skladov v SRN, Francúzsku a Rakúsku. Rozvíjanie vnútroskladovej technológie. Hodnotenie stavu mechanizácie a automatizácie technologických procesov a operácií v skladoch. Zostavovanie histogramov pre porovnávanie kvantifikatívnych ukazovateľov technologických operácií a procesu skladu. Analýza histogramu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1