Number of the records: 1  

Marketing w malej firmie.

  1. Title Marketing w malej firmie.
    TranslationMarketing v malej firme.
    Author infoI. Hejduk
    Author Hejduk I.
    Source documentEkonomika i organizacja przedsiebiorstwa. Roč. 43, č. 2 (1992), s. 8-10.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguagePolish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnik malý * trh * reklama * balenie * ceny
    AnnotationDefinícia marketingu podľa americkej spoločnosti AMA. Každá koncepcia marketingu musí mať 8 čęt, ktoré autor vysvetľuje. Trh malých firiem. Štyri etapy marketingovej činnosti - určenie trhu, ciele marketingu a jeho stratégia a napokon príprava na jeho realizáciu, ktorá zahrňuje reklamu, balenie a ceny.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.