Number of the records: 1
Marketing a hospodářská soutěž.
Title Marketing a hospodářská soutěž. Author info S. Hladík Author Hladík S. Source document Praktická škola marketingu. Roč. 2, č. 7-8 (1992), s. 5-6. Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition [CS] systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * konkurencia * hospodárstvo trhové * trh * súťaž hospodárska * podnik Annotation Rozvoj konkurenčného prostredia a samotnej hospodárskej súťaže sa javí ako podstatný impulz pre zavádzanie marketingu do praxe a ten naopak svojimi princípmi ovplyvňuje vnútorné i vonkajšie správanie hospodárskych subjektov. Vzájomná interakcia je zrejmá najmä u tých skupín subjektov, ktoré majú monopolné alebo dominantné postavenie na trhu. Subjekt s monopolným postavením nemusí narušiť súťaž, ak praktická aplikácia marketingu vedie k jeho skutočne trhovému správaniu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1