Number of the records: 1  

Informative advertising and competition: a noncooperative approach.

  1. Title Informative advertising and competition: a noncooperative approach.
    TranslationInformatívna reklama a konkurencia: nekooperatívny prístup.
    Author infoR.J. Gary-Bobo, P. Michel
    Author Gary-Bobo R.J.
    Co-authors Michel P.
    Source documentInternational Economic Review. Roč. 32, č. 2 (1991), s. 321-339
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * konkurencia * dopyt * spotrebitelia * stratégia podniková * tvorba cien * funkcie dopytové * modely rovnováhy
    AnnotationŠtúdium vlastností informatívnej reklamy podľa Cournot-Walrasovho modelu. Podmienky konkurenčného boja. Ekonomické účinky reklamy a jej vplyv na úroveň dopytu. Reklamná stratégia a jej základné princípy. Spotrebiteľ z pohľadu zamerania a cieľov reklamy. Štúdium vzťahov medzi reklamou a konkurenciou.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.