Number of the records: 1
Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať.
Title Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať. : AISA Slovensko ponúka málo známe služby: prieskum a analýza trhu. Author info S. Chmelíková, J. Balaščák Author Chmelíková S. Co-authors Balaščák J. Source document Trend. Roč. 3, č. 23 (1993), s. 17 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords AISA Slovensko * reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * televízia * prieskum trhu * analýza trhu Annotation Vznik a vývoj súkromnej slovenskej firmy AISA Slovensko v r. 1991, sesterskej organizácie českej firmy. Štvrťročné a mesačné výsledky sledovanosti denníkov, mesačníkov a televízie slúžiace hlavne zahraničným reklamným agentúram na tvorbu ich mediaplánov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1