Number of the records: 1
Majstrovský list.
Title Majstrovský list. : Public Relations - kľúč k "image". Author info I. Modory Author Modory I. Source document Praktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), s. 23-24. Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords práca s verejnosťou * imidž * marketing * komunikácia * informácie * propagácia Annotation História vzniku a pôvod použitia disciplíny Public Relations PR. Presná definícia PR zatiaľ neexistuje. PR vytvárajú atmosféru v ktorej podnik operuje, vytvárajú tým základňu a stratégiu v úzkej spolupráci s vedením. Teoreticky sa PR spája spolu s propagáciou a reklamou. Prakticky je PR nezávislé od marketingu. Postavenie a rozlíšenie PR podľa A. Oeckla: 1. Komunikácia, 2. Informácia, 3. PR two-way-komunikation - komunikácia prebiehajúca smerom dovnútra a smerom von. Cieľom je vytváranie pozitívneho image. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1