Number of the records: 1
Úloha PR - manažéra v podniku
Title Úloha PR - manažéra v podniku : Public relations: Corporate Identity Author info I. Modory Author Modory I. Source document Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 16 (1994), s. 25-26 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords práca s verejnosťou * manažéri * prostriedky masovokomunikačné * komunikácia Annotation Oddelenie pre styk s verejnosťou (Public Relations). Funkcia PR - manažéra v podniku. Profesionálne fungujúce PR - oddelenie. Päť základných bodov každodennej práce profesionála v Public Relations. Hlavné úlohy PR - manažérov: pestovanie vzťahu ku hospodárskej, politickej a kultúrnej verejnosti v istom strategickom rámci. Vytváranie myšlienkového a emocionálneho základu dôvery verejnosti voči svojmu podniku. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1