Number of the records: 1  

Marketingová a inovační strategie firmy

  1. Title Marketingová a inovační strategie firmy
    Author infoE. Obermanová
    Author Obermanová E.
    Source documentPodniková organizace. Roč. 49, č. 9 (1995), s. 32
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords stratégia podniková * firmy * stratégia marketingová * inovácia * výrobky nové * technológie nové
    AnnotationInovačné správanie podniku je súčasťou celkovej stratégie podniku. Má byť orientované na potreby zákazníkov a na prispôsobenie cieľom celkovej alebo marketingovej stratégie firmy. Potreba definície nových výrobkov v súlade s marketingovým konceptom podniku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.