Number of the records: 1
Cena v reklame
Title Cena v reklame Author info M. Mazág Author Mazág M. Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 18-19. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords reklama * ceny predajné * podnikanie * zákazníci * tvorba cien * médiá * správanie spotrebiteľa Annotation Cena v reklame ako prostriedok tlaku na obchodníkov a spotrebiteľov. Pohľad zákazníka na obchodníka a cenu. Vplyv ceny na spotrebiteľské správanie. Koncepcia tvorby cien. Úloha médií pri použití ceny v reklame. Výhody uvádzania cien v reklame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 1-6
article
Number of the records: 1