Number of the records: 1  

Cena v reklame

  1. Title Cena v reklame
    Author infoM. Mazág
    Author Mazág M.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 18-19. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords reklama * ceny predajné * podnikanie * zákazníci * tvorba cien * médiá * správanie spotrebiteľa
    AnnotationCena v reklame ako prostriedok tlaku na obchodníkov a spotrebiteľov. Pohľad zákazníka na obchodníka a cenu. Vplyv ceny na spotrebiteľské správanie. Koncepcia tvorby cien. Úloha médií pri použití ceny v reklame. Výhody uvádzania cien v reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.