Number of the records: 1
Marketing informačných služieb
Title Marketing informačných služieb Author info Milica Lesáková Author Lesáková Milica Source document Psychologie v ekonomické praxi. Roč. 30, č. 3-4 (1995), s. 161-164 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * služby informačné * informácie * komunikácia * knižnice * banky * Slovenská poľnohospodárska banka, a.s. Bratislava Annotation Faktory podmieňujúce úspešnosť predaja informačnej služby: 1. Kompetentnosť, profesionalita; 2. Komunikácia so zákazníkom; 3. Prístupnosť a dosažiteľnosť informačných zdrojov; 4. Povesť predajcu služby; 5. Primeraná cena; 6. Zdvorilosť, dôveryhodnosť, spoľahlivosť, pohotovosť; 7. Prostredie. Perspektívne marketingové riadenie knižnice banky. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1