Number of the records: 1  

Marketing informačných služieb

  1. Title Marketing informačných služieb
    Author infoMilica Lesáková
    Author Lesáková Milica
    Source documentPsychologie v ekonomické praxi. Roč. 30, č. 3-4 (1995), s. 161-164
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * služby informačné * informácie * komunikácia * knižnice * banky * Slovenská poľnohospodárska banka, a.s. Bratislava
    AnnotationFaktory podmieňujúce úspešnosť predaja informačnej služby: 1. Kompetentnosť, profesionalita; 2. Komunikácia so zákazníkom; 3. Prístupnosť a dosažiteľnosť informačných zdrojov; 4. Povesť predajcu služby; 5. Primeraná cena; 6. Zdvorilosť, dôveryhodnosť, spoľahlivosť, pohotovosť; 7. Prostredie. Perspektívne marketingové riadenie knižnice banky.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.