Number of the records: 1
Marketing a bankové produkty
Title Marketing a bankové produkty Author info J. Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 4 (Apríl 1996), s. 10-12. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords marketing * bankovníctvo * banky * služby bankové * zákazníci * trh * konkurencia * stratégia marketingová Annotation Záujem bánk o marketing, ako spôsob uspokojovania klientov. Základné etapy marketingu: získanie informácií, vypracovanie stratégie, aplikácia prijatej stratégie. Vývoj a špecifiká bankového marketingu. Charakteristika bankových produktov: podstata súčasnej ponuky banky, obsah bankovej ponuky, vlastnosti bankového produktu, budúca ponuka banky, produktová politika banky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 1996: 1-6
article
Number of the records: 1