Number of the records: 1  

Hlavní zdroj marketingové koncepce

  1. Title Hlavní zdroj marketingové koncepce
    Author infoO. Schwarz
    Author Schwarz O.
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 26-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * koncepcie * zákazníci * správanie spotrebiteľa
    AnnotationRozbor zákazníckeho okruhu ako kľúčový nástroj úspešného marketingovo orientovaného podnikania. Pozorovanie zákazníka pri nákupe produktu, ktorý ho zaujíma.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.