Number of the records: 1
Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu
Title Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 7, č. 4-5 (1996), s. 34. - Bratislava : INFORMEX, 1996 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Keywords výstavy * veľtrhy * pojmy * reklama * marketing * komunikácia * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť Annotation Definovanie základných pojmov: veľtrhy a výstavy. Typické znaky výstav a veľtrhov. Význam marketingovej komunikácie. Funkcie veľtrhov a výstav (ekonomická, spoločenská, informačná, kontraktačná, propagačná, výskumná). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 2-6
article
Number of the records: 1