Number of the records: 1
Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví...
Title Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví... Author info M. Foret Author Foret M. Source document Marketing. Roč. 5, č. 3 (1994), s. 18-19 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia * výskum trhu * zákazníci Annotation Marketingová komunikácia ako základ aktívneho, systematického a koncepčného prístupu k trhu. Poznanie zákazníka, vypracovanie ponuky, jej načasovanie a umiestnenie - vstupná fáza marketingovej komunikácie. Následnou fázou sú reakcie (ohlasy verejnosti, zákazníkov, dodávateľov). Systematická a koncepčná marketingová komunikácia (prieskum trhu, prezentácia tovaru, reklama, public relations). Pestovanie a rozvíjanie nadviazaných kontaktov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1