Number of the records: 1  

Komunikáciu treba diferencovať

  1. Title Komunikáciu treba diferencovať : Propagácia produktov ako významný nástroj marketingovej stratégie telekomunikačného podniku
    Author infoG. Mokošová, M. Rostašová
    Author Mokošová Gabriela
    Co-authors Rostašová M.
    Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 3 (1997), s. 58-59. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia * propagácia * stratégia marketingová * telekomunikácie * politika cenová * distribúcia * plán marketingový
    AnnotationZabezpečenie optimálneho úspechu telekomunikačného podniku pomocou marketingovej stratégie a marketingového plánu. Marketingové stratégie v telekomunikáciách. V oblasti stratégie v telekomunikáciách zohrávajú dôležitú úlohu cenová politika, distribučná politika a komunikačná politika. Spracovanie analýzy možností a analýzy potrieb v telekomunikáciách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 2-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.