Number of the records: 1
Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa
Title Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa Author info A. Ďurkovičová Author Ďurkovičová A. Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 7, č. 6-7 (1997), s. 165-166. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spotrebitelia * zákazníci * zisk * predaj * dodávatelia * marketing priamy Annotation Spotrebiteľský marketing vzťahov vytvára dlhotrvajúce, dôveryhodné a kooperatívne vzťahy so zákazníkmi, charakterizované otvorenosťou, skutočným záujmom o dodávku vysokokvalitných tovarov. V marketingovom procese vystupujú zákazníci ako partneri. Definovanie marketingu vzťahov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-12
article
Number of the records: 1