Number of the records: 1
Marketing 21. storočia
Title Marketing 21. storočia : Manažer. Príloha Author info J. Ďaďo Author Ďaďo J. Source document Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 9 (1997), s. 2-5. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * firmy * inovácia * globalizácia * organizácia predaja * ponuka * produkty * komunikácia Annotation Odklon od koncepcie trhovej orientácie firmy. Perspektíva firiem orientujúcich sa na zákazníka, budujúcim lojalitu zákazníka k firme a firmy k zákazníkovi. Globalizácia trhu aj zákazníka. Stratégia ponuky hodnoty, ktorá vychádza viac z intelektu personálu firmy ako z materiálnej hodnoty. Kustomerizácia produktov. Zmeny prístupu k produktu, kvalite, inováciám. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
article
Number of the records: 1