Number of the records: 1
Etika v marketingu
Title Etika v marketingu Author info Zdenka Zelienková, Eva Hanuláková Author Zelienková Zdenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 26, č. 4 (1997), s. 420-421. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * etika * etiketa * manažéri * kódexy * recenzie Annotation Publikácia Etika v marketingu poukazuje na nevyhnutnosť dodržiavania etických zásad a princípov podnikania a najmä v marketingu. Kniha obsahuje päť kapitol: 1. Etika a podnikanie. 2. Etika a marketing. 3. Etika v marketingovom výskume. 4. Etické aspekty nástrojov marketingového mixu. 5. Etické problémy v medzinárodnom marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-4
article
Number of the records: 1