Number of the records: 1
Jak lépe reagovat na potřeby zákazníka
Title Jak lépe reagovat na potřeby zákazníka Source document Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 12 (1997), s. 10-15. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1997. ISSN 1210-4094 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords obchod * technológie informačné * konkurencieschopnosť * maloobchod * softvér * ochrana tovaru elektronická * obchod elektronický * Česko * karty čipové * karty platobné * domy obchodné virtuálne * ECR * SAP AG * COREMA * SET * ICL * internet Annotation Neustále zdokonaľovanie informačných technológií v obchode. Koncept "Efficient Consumer Response" - efektívne uspokojovanie zákazníkov. Ponuka softwaru pre obchod od zahraničných firiem SAP AG, ICL, JBA International, Inventia Švédsko, BACG, SSA a českých firiem CCV a Alto software. Prieskum záujmov zákazníkov prostredníctvom vernostných kariet. Elektronická ochrana tovaru. Obchod cez Internet a virtuálne obchodné domy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
book
Number of the records: 1