Number of the records: 1
Etická samoregulácia reklamy je v Európe znakom vyspelosti trhu
Title Etická samoregulácia reklamy je v Európe znakom vyspelosti trhu Author info Eva Babitzová Author Babitzová Eva Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 45 (5. novembra 1997), s. 13A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * trh * etika * SVE * internet * EASA Annotation EASA, (European Advertising Standarts Alliance) ako nezisková organizácia, združujúca orgány etickej samoregulácie v reklame. Modely etickej samoregulácie v Európskej únie. Reklama na Internete a etika. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 41-51
book
Number of the records: 1