Number of the records: 1
Marketingová identifikace zákazníka
Title Marketingová identifikace zákazníka Author info Josef Gregor Author Gregor Josef Source document Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 2 (Únor 1998), s. 32. ISSN 1210-6178 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords systémy informačné * systémy informačné interaktívne * technológie informačné * maloobchod * retailing * zákazníci * COREMA * ICL Retail Systems * Precision Retailing * WH Smith Annotation Nový informačný systém Precision Retailing od firmy ICL Retail Systems. Jadrom systému Precision Retailing je COREMA (Consumer Relationship Marketing) - súbor služieb zameraných na podporu marketingových vzťahov k spotrebiteľom. Skúsenosti britských obchodných domov WH Smith so systémom Precision Retailing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
book
Number of the records: 1