Number of the records: 1
Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry?
Title Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry? Author info Richard Šimulčík Author Šimulčík Richard Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 6 (Jún 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords práca s verejnosťou * agentúry * honoráre * práca duševná * pracovníci * výkony pracovné Annotation Diskusia na tému výkonov agentúr Public relations, ich vykazovanie a honorovanie. Spôsoby honorovania. Práca na projektoch. Hodinový honorár. Cenníky na vykazovanie honorovanej činnosti. Stanovenie výšky honoráru. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-6
article
Number of the records: 1