Number of the records: 1
Špičková kvalita v SR a dimenzie značky
Title Špičková kvalita v SR a dimenzie značky Author info Ladislav Faith Author Faith Ladislav Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 1999), s. 9. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Keywords značky výrobné * imidž * spotrebitelia * Slovensko * prieskum spotrebiteľský * 1996-1998 Annotation Pohľad na značku a jej image. Vnímanie značiek u slovenských spotrebiteľov. Výsledky z prieskumu zameraného na zistenie značiek, výrobcov a spoločností, ktoré sú vo vedomí slovenskej populácie ako značky špičkovej kvality. Porovnanie výsledkov s rokom 1996. Symboly špičkovej kvality. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-6
article
Number of the records: 1