Number of the records: 1
Pivo Kelt nielen na slovenskom trhu
Title Pivo Kelt nielen na slovenskom trhu Translation Kelt on the Slovak market Author info Renata Kapšová Author Kapšová Renata Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1999), s. 6-7. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * produkty * kampane reklamné * pivo * Heineken Slovensko, a.s. * značky výrobné * reklama * etikety * dizajn Annotation Pivo Kelt - nový produkt vychádzajúci z keltskej receptúry priniesla na trh spoločnosť Heineken Slovensko, a.s. Charakteristika značky Kelt. Tvorba značky. Dizajn etikety. Analýza značky. Cieľové skupiny spotrebiteľov. Selektívna distribúcia. Reklamná kampaň. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-6
article
Number of the records: 1