Number of the records: 1
Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania
Title Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania Author info Michal Oláh Author Oláh Michal Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 69 (13. apríla 1999), s. 6. ISSN 1335-4701 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * stratégia obchodná * druhy cien * plánovanie strategické * podnikanie * diferenciácia cenová Annotation Cenovo-politické stratégie, ich typy a využitie: prémiová, podporná, odčerpávajúca, prieniková cenová stratégia a cenová diferenciácia. Rôzne spôsoby použitia cenovej diferenciácie v praxi. Stratégia cenovo-politického vyrovnania. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 66-130
article
Number of the records: 1