Number of the records: 1
Čas pre lobing?
Title Čas pre lobing? Translation Time for lobbying? Author info Juraj Droba Author Droba Juraj Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1999), s. 14. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords lobizmus * nástroje marketingové * práca s verejnosťou * USA * skupiny neformálne * záujmy ekonomické * etika * Slovensko Annotation Rozdielne chápanie pojmu lobing, lobizmus u nás a v zahraničí. V zahraničí sa pod pojmom lobing rozumie legitímny nástroj marketingovej komunikácie. Využívanie lobingu v USA. Korporatívny lobing. Oblasť Public Affairs alebo Government Affairs. Legitímnosť lobingu na Slovensku. Príklad konkrétnej aktivity pre klienta ARAL. Budúcnosť lobingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-6
article
Number of the records: 1