Number of the records: 1  

Firmy v ČR na prahu 21. storočia

  1. Title Firmy v ČR na prahu 21. storočia
    Author infoTomáš Krásný, Jaroslav Kuchař
    Author Krásný Tomáš
    Co-authors Kuchař Jaroslav
    Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 4 (1999), s. 44-45. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * spoločnosti obchodné * predaj * marketing * spotrebitelia * správanie * Česko * marketing mix * spoločnosti nadnárodné * distribúcia * fúzie * tovar spotrebný
    AnnotationDominancia medzinárodných firiem v oblasti výroby a distribúcie spotrebného tovaru v Českej republike. Očakávané zmeny v oblasti distribúcie. Vlastnosti českého zákazníka. Predajná stratégia českých firiem v minulosti a dnes. Stratégia pre budúcnosť. Tri typy správania sa firiem: defenzívne, agresívne a ofenzívne, ich ciele a dôsledky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.