Number of the records: 1
Firmy v ČR na prahu 21. storočia
Title Firmy v ČR na prahu 21. storočia Author info Tomáš Krásný, Jaroslav Kuchař Author Krásný Tomáš Co-authors Kuchař Jaroslav Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 4 (1999), s. 44-45. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * spoločnosti obchodné * predaj * marketing * spotrebitelia * správanie * Česko * marketing mix * spoločnosti nadnárodné * distribúcia * fúzie * tovar spotrebný Annotation Dominancia medzinárodných firiem v oblasti výroby a distribúcie spotrebného tovaru v Českej republike. Očakávané zmeny v oblasti distribúcie. Vlastnosti českého zákazníka. Predajná stratégia českých firiem v minulosti a dnes. Stratégia pre budúcnosť. Tri typy správania sa firiem: defenzívne, agresívne a ofenzívne, ich ciele a dôsledky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-6
article
Number of the records: 1