Number of the records: 1
Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku
Title Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku Source document Poradca. Č. 12-13 (1999), s. 290-310. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1999. ISSN 1335-1583 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * riadenie podnikové * štúdie prípadové * štruktúra organizačná * systémy informačné * útvary podnikové * výskum podnikový * zabezpečenie organizačné * zabezpečenie informačné * METIS * systémy informačné marketingové Annotation Identifikácia kľúčových problémov slovenského marketingu a možnosti ich riešenia. Prípadová štúdia P-OBCHOD s.r.o. Organizačné usporiadanie marketingových a obchodných činností. Cieľové riešenie organizačného usporiadania marketingových a obchodných činností. Marketingový informačný systém. Podporné projekty zavádzania marketingu do praxe. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 9-13
article
Number of the records: 1