Number of the records: 1  

Public relations vstoupilo do 21. století!

  1. Title Public relations vstoupilo do 21. století!
    TranslationPublic relations has entered the 21st century!
    Author infoVáclav Pavelka
    Author Pavelka Václav
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 11 (1999), s. 26. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * poradenstvo * konzultanti * podnik * internet * technológie komunikačné * Česko
    AnnotationPráca s verejnosťou sa presúva do polohy strategického poradenstva. Význam komunikácie a public relations pre rozvoj podniku. Úlohy public relations konzultantov. Úzka súvislosť medzi reputáciou a finančnou výkonnosťou podniku. Fungovanie medzinárodného servisu public relations. Potreba poradenstva public relations versus internet a komunikačné technológie. Vývoj práce s verejnosťou v ČR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 8-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.