Number of the records: 1
Náčrt tvorby cenovej stratégie podniku
Title Náčrt tvorby cenovej stratégie podniku Author info Milan Rajňák Author Rajňák Milan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 8-9 (1999), s. 144-147. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords tvorba cien * stratégia podniková * ciele podnikové * marketing * kvalita výrobkov * náklady a ceny Annotation Tvorba cenovej stratégie podniku. Obsah cenovej stratégie. Východiská tvorby cenovej stratégie. Spotrebiteľský dopyt a vzťah medzi objemom dopytu a cenou určitého výrobku. Vyššia kvalita znamená vyššiu cenu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1