Number of the records: 1
Výzkum trhu pod mikroskopem
Title Výzkum trhu pod mikroskopem Translation Market development under the microscope Author info Stanislav Zahradníček Author Zahradníček Stanislav Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 26 (26.6.2000), s. 11. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords výskum trhu * mienka verejná * prieskum spotrebiteľský * marketing * obrat obchodný * Európa * USA * svet * ESOMAR Annotation Význam výskumu trhu a verejnej mienky v celosvetovom meradle. Zastrešujúcou organizáciou je európska spoločnosť pre výskum verejnej mienky a marketingu - ESOMAR. Teritoriálne rozdelenie a obrat svetového trhu komerčne dostupných výskumov. Štruktúra výskumov. Desať najvýznamnejších európskych výskumných spoločností. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 12-30 + 11 príl.
article
Number of the records: 1