Number of the records: 1
Hodnotenie spokojnosti zákazníka
Title Hodnotenie spokojnosti zákazníka Author info Alexander Mateides Author Mateides Alexander Source document Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 7, č. 13 (2000), s. 93-129. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords výskum trhu * zákazníci * analýza trhu * informácie * systémy informačné * rozhodovanie manažérske * marketing * systémy informačné marketingové * metódy * spokojnosť zákazníkov Annotation Prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníka. Východiská pre hodnotenie spokojnosti zákazníka. Dilema, či skúmať percepciu zákazníka alebo postavenie trhu. Využitie externej agentúry pre výskum trhu. Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketing. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Kvalitatívny a kvantitatívny výskum. Výskum spokojnosti zákazníka ako súčasť marketingového výskumu. Klasifikácia metód výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 13-17
article
Number of the records: 1