Number of the records: 1  

Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií

  1. Title Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií
    TranslationThe Effect of globalisation on the creation of marketing strategies
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords globalizácia * stratégia marketingová * trh medzinárodný * podnik multinacionálny * korporácie transnacionálne * marketing globálny * marketing strategický * trh spotrebiteľský
    AnnotationPo publikovaní state Th. Levitta "Globalizácia trhov" sa globalizácia stala dominantnou témou medzinárodných stratégií. V hodnotení predností a nedostatkov globálneho marketingu sú uvedené štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie. 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfolio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Globálne stratégie medzinárodných spoločnosti. Rozdiel medzi multilokálnou a globálnou stratégiou. Kombinovanie výhod globálnych a lokálnych operácií pod pojmom "glokalizácia".
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.