Number of the records: 1  

Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti

  1. Title Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti
    TranslationUsing in-depth dialogues for advertising impact on children research
    Author infoElena Hradiská
    Author Hradiská Elena
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * adresnosť reklamy * psychológia * deti * mládež * výskum psychologický * rozhovor
    AnnotationPôsobenie reklamy na deti a mládež ako špecifickej cieľovej skupiny. Prístup ku skúmaniu detí a mládeže v jednotlivých vývinových obdobiach. Použitie metódy hĺbkového rozhovoru (psychologická explorácia - in-depth interview). Výber detí. Základná charakteristika hĺbkového rozhovoru. Priebeh rozhovoru, forma záznamu, obsah a vyhodnotenie rozhovoru.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.