Number of the records: 1
Hlavne si zadefinujte ciele
Title Hlavne si zadefinujte ciele Author info Marek Baluška Author Baluška Marek Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 4 (apríl 2002), s. 17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords veľtrhy * výstavy * propagácia * nástroje marketingové * komunikácia marketingová Annotation Úspešná prezentácia na veľtrhu sa začína komunikačnou koncepciou a definovaním veľtrhových cieľov. Príprava prezentácie. Výstavný stánok ako komunikačný nástroj. Ciele účasti vystavovateľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-6 + 9 príl.
article
Number of the records: 1