Number of the records: 1  

Hlavne si zadefinujte ciele

  1. Title Hlavne si zadefinujte ciele
    Author infoMarek Baluška
    Author Baluška Marek
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 4 (apríl 2002), s. 17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords veľtrhy * výstavy * propagácia * nástroje marketingové * komunikácia marketingová
    AnnotationÚspešná prezentácia na veľtrhu sa začína komunikačnou koncepciou a definovaním veľtrhových cieľov. Príprava prezentácie. Výstavný stánok ako komunikačný nástroj. Ciele účasti vystavovateľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.