Number of the records: 1
Európske národné zákaznícke barometre
Title Európske národné zákaznícke barometre Translation European national customer barometer Author info Alexander Mateides, Ľudmila Chmelíková Author Mateides Alexander Co-authors Chmelíková Ľudmila Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 3, č. 1 (2002), s. 34-47. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2002. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * manažment * kvalita * Švédsko * Nemecko * Švajčiarsko * Európa Annotation Národné zákaznícke barometre (NZB) a prínos zo získaných údajov. NZB získavajú čoraz väčší význam v súvislosti s manažérstvom kvality. Charakteristika NZB - švédsky barometer spokojnosti zákazníkov, nemecký zákaznícky barometer, švajčiarsky index spokojnosti zákazníkov. Európsky index spokojnosti zákazníkov. Kritická verifikácia národných zákazníckych barometrov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-2
article
Number of the records: 1