Number of the records: 1
Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu
Title Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing magazine. Č. 4 (2003), s. 3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * stratégia menová * zákazníci * obchod * predaj * konkurencia * maloobchod * film * prostriedky audiovizuálne * nákup Annotation Jednou z najnovších stratégií obchodných jednotiek je stratégia vytvárania obchodného zážitku. Charakteristika stratégie zážitku zákazníka. Elementy obchodného zážitku. Nástroje obchodného zážitku. Príklady uplatňovania metód fascinácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-6
article
Number of the records: 1