Number of the records: 1  

Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu

  1. Title Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 4 (2003), s. 3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * stratégia menová * zákazníci * obchod * predaj * konkurencia * maloobchod * film * prostriedky audiovizuálne * nákup
    AnnotationJednou z najnovších stratégií obchodných jednotiek je stratégia vytvárania obchodného zážitku. Charakteristika stratégie zážitku zákazníka. Elementy obchodného zážitku. Nástroje obchodného zážitku. Príklady uplatňovania metód fascinácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.