Number of the records: 1
Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni
Title Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni Translation Stimulus and consumer buying behaviour in retail store Author info Kornélia Richterová Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (2003), s. 90-100. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * predajne * maloobchod * hypermarkety * spotrebitelia * zľavy obchodné * úver spotrebiteľský * projekty Annotation Poznatky z projektu VEGA 1/8001/01 " Nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v podmienkach globalizácie maloobchodu". Prvá časť ukazuje pôsobenie dvoch faktorov predajne - cenových redukcií a aktuálnej absencie tovaru - na spotrebiteľský výber. Naznačuje vzťahy medzi nákupným zámerom a výsledkom procesu nákupu. Druhá časť sa zaoberá špecifickými znakmi nákupného rozhodovania zákazníkov hypermarketov, osobitne zainteresovanosťou spotrebiteľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1