Number of the records: 1
Reklama - čítať ju alebo pozerať ?
Title Reklama - čítať ju alebo pozerať ? Author info Roberta Ťapušíková Author Ťapušíková Roberta Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 7 (júl 2003), s. 54-55. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords kampane reklamné * ukazovatele * televízia * tlač * výskum Annotation Ktoré kampane majú väčšiu silu - televízne alebo printové, ich kombinácia ? Výsledky výskumu. Porovnanie mediálnych ukazovateľov kampaní v tlači a v televízii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12 + 7 príl.
article
Number of the records: 1