Number of the records: 1  

Negativní volební kampaně a jejich efektivita

  1. Title Negativní volební kampaně a jejich efektivita
    Author infoJaroslav Světlík
    Author Světlík Jaroslav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 3 (2009), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    NoteRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords kampane volebné * marketing * politika * reklama
    AnnotationStratégia súčasných volebných kampaní je založená čím ďalej, tým viac na negatívnej reklame, ktorej hlavným cieľom je vytvoriť negatívny image politického oponenta. Negatíva, ktoré negatívnu volebnú kampaň sprevádzajú - bumerang efekt, negativizmus, apatia. Efektívnosť negatívnych volebných kampaní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2009: 1-4

Number of the records: 1