Number of the records: 1  

Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov

  1. Title Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov
    TranslationMeaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises
    Author infoStanislava Deáková
    Author Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II.. S. 27 - 35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6
    NoteVEGA 1/0330/08. - príspevok vznikol v nadväznosti na výstup grantovej úlohy MŠ SR VEGA 1/0330/08 na EU v Bratislave
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing strategický * podnik malý * podnik stredný * nástroje marketingové * konkurencia trhová
    AnnotationKonkurenčné prostredie trhov a cieľ marketingovej komunikácie. Marketingové plány a nástroje. Marketingová analýza ako východisko marketingovej stratégie. Nástroje komunikačného mixu. Zákazník v centre pozornosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00147-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.