Number of the records: 1  

Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia

  1. Title Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia
    Parallel titleVision as a product of daring managers in a creative business environment
    Author infoIvana Hudáková
    Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentFirma a konkurenční prostředí 2010 : [mezinárodní vědecká konference, 11.-12. března 2010, Brno]. S. 196-203. - Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2010. ISBN 978-80-7375-385-6
    Issue dataTab.
    NoteRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords vízie * manažéri * prostredie podnikateľské * podnik
    AnnotationTvorba vízie, jej vznik a aktualizácia. Komunikácia s víziou a jej realizácia. Vízia ako výsledok manažérov v podnikateľskom prostredí. Vízia v strategickom manažmente - jeden zo základných pilierov, o ktoré sa opiera skutočné vodcovstvo. Dôležitý nástroj pre tvorbu strategického riadenia.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE10 00491-001, kópia plného textu

Number of the records: 1