Number of the records: 1  

Ťažiskové problémy marketingu malej firmy

  1. Title Ťažiskové problémy marketingu malej firmy
    Parallel titlePillar topics of small business marketing
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 56-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8
    NoteRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing * podnik malý * podnikanie * podnikatelia * stratégia podnikateľská * plán podnikateľský * riziko podnikateľské * marketing mix * inovácia * vzdelávanie * konkurencia
    AnnotationPodstata a význam marketingu v malej firme. Začlenenie a organizácia marketingových činností. Marketingová stratégia a marketingový plán. Marketingová komunikácia a obchodná činnosť malých podnikov. Vzdelávanie a rozvoj malých podnikateľov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01450-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti323.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení