Number of the records: 1  

Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice

  1. Title Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice
    Parallel titleDigitalization influence to a TV station marketing communication
    Author infoŠtefan Eisele
    Author Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 145-149. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Issue dataSch., tab.
    NoteRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * televízia * digitalizácia * legislatíva
    AnnotationOčakávané prínosy digitálnej televízie. Komparácia analógového a digitálneho signálu. Rast ponuky reklamného priestoru a času na trhu. Prezentácia reklamného obsahu a legislatíva.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-011, originál dokumentu